maandag 3 februari 2014

review max oogschaduw


Review max oogschaduw



Ik heb verschillende kleurstellingen gekocht bij de action en heb besloten om deze blauwe te gaan reviewen
Dit palletje bestaat uit drie kleuren ook wel een trio genoemd een licht blauwe, grijze, donker blauwe kleur en heet passion flower

De palletjes hebben hele leuke namen
het is 18 maanden houdbaar en niet getest op dieren zelf vind ik dat heel erg fijn
voor €0,75 heb je een palletje met drie kleuren oogschaduw en een applicator zelf gebruik ik die niet zo heel erg vaak maar het is wel handig dat het er bij zit

De pigmentatie van de kleuren zijn heel erg goed het brengt makkelijk aan op je ogen en het blijft lang zitten
in de kleuren zit een klein beetje shimmer maar dat ziet er heel erg mooi uit en het is niet hinderlijk
wat ook heel erg leuk is dat de oogschaduws een patroontje hebben namelijk een bloemetje en dat bloemetje blijft er ook heel erg lang inzitten


Ik heb namelijk ook een bruin palletje die gebruik ik al een maand of langer en het patroontje zit er nog steeds in
je kunt er een hele donkere look mee maken maar ook een lichte dus het is wel handig dat je die mogelijkheid heb
voorderest ziet de verpakking eer mooi uit gewoon zwart en achterop staat alles netjes vermeld

het is gewoon een hele fijne oogschaduw voor maar €0,75 echt super goedkoop

De producten van de action zijn goedkoop maar ook goed dat is handig voor als je niet zo heel erg veel geld hebt of niet veel wil uitgeven aan make-up

Ik raad het aan!!!

 xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten