woensdag 26 februari 2014

make-up tasje

Heey meiden.
Vandaag ga ik jullie laten zien wat er allemaal in mijn make-up tasje zit.
niet alle producten gebruik dagelijks het zijn ook gewoon producten die ik aan het uit testen ben.

Ik heb mijn foto's bewerkt vinden jullie de foto's zo beter/mooier??

Dit is het tasje waar alle producen inzitten ik heb deze op de h&m site gekocht.

Dan heb ik een oogpotlood van de Action per drie zijn ze €0,69.

Deze kwast is van de Action hij zat in een kwastenhoes en het is een hele fijn blush kwast!!!

Een licht roze blush (merkloos)




BB cream van Max (action) 

Oogschaduw kwast van de Hema te koop voor €1.50.

Sponsje van de Action om poeder makkelijk aan te brengen.

Blush van de Action 032 rosewood.

Oogschaduw van Essence niet meer te koop maar hele mooie kleuren. 

Oogschaduw van Essence niet meer te koop maar hele mooie kleuren. 

Een coverstick van Essence in de lichtste kleur handig voor rode vlekjes of puistjes kost €1,99.


Mascara van de Action super fijn en kost maar €0,99.

Lipgloss van de Zeeman mooie lichte roze kleur niet meer te koop.

wat zijn jullie favoriete producten???
Xoxo

2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel !
    Alleen misschien kan je volgende keer zegmaar alle gezichts producten bij elkaar leggen en dan foto's maken.
    Dan heb je wat minder foto's en meer overzicht !
    En echt leuk make-up tasje, helaas is die bb cream voor mij te donker :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel Melissa
      handige tip die ga ik onthouden!!!
      voor mij is die net goed maar helpt het bij jou niet als je er wat extra dagcream bij doet dan is die ietsjes lichter
      XX

      Verwijderen