woensdag 5 februari 2014

neusstrips action

Reinigende poriënstrips wie kent ze tegenwoordig niet???
allerlei verschillende merken verkopen ze de 1 is duur de andere goedkoper
De action verkoopt ze ook ik hoorde er verschillende verhalen over dus ik besloot om ze zelf ook te proberen!!

Dit zijn zes strips voor €0,99 dat valt mee 
verwijdert mee-eters, reinigt de poriën, voor alle huidtypen 

Ontworpen om vuil en vet uit de poriën van de neus te verwijderen 
bij regelmatig gebruik zullen de poriën aanzienlijk in grootte afnemen 

Gebruiksaanwijzing:
Was het gezicht grondig en maak de neus vochtig met de vingertoppen.
Droog de handen goed en verwijder het plastic van de neusstrip.
Breng de strip met gladde zijde op de vochtige gemaakte neus aan.
Laat de strip 10 tot 15 minuten drogen 
Wanneer de strip helemaal droog is, deze langzaam en voorzichtig van de neus verwijderen

Ik had mijn huid goed gereinigd , en me neus vochtig gemaakt en me handen goed droog gemaakt!
toen heb ik de strip op gedaan en dat zag er zo uit

haha wat ziet dit er apart uit!!! 

Ik heb dit 10 tot 15 minuten laten zitten en toen mocht ik het eraf halen
het eraf halen dit best wel pijn en het ging ook niet heel vlot hij zat best wel vast
toen het eraf was voelde me neus super zacht en zag het er heel schoon uit

Ik vind de neusstrips erg fijn en ze werken goed!!!

Werken ze bij jullie ook goed???

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten