donderdag 6 februari 2014

review blush action

Hallo,
vandaag heb ik een review voor jullie over een blush deze blush heb ik gekocht bij de Action voor €0,99,-
je hebt deze blush in verschillende kleuren bij mij in de buurt heb ik 3 verschillende kleuren gezien maar volgensmij zijn er meer kleuren.
dit is de max blush highlighter nummer 034 rose








ik hou heel erg van blush het geeft een mooie tint in je gezicht en het is iets vrouwelijks ik vind het vaak ook heel schattig staan
dit is een beetje een peachy kleur met mooie schimmer erdoorheen de shimmer is niet heel heftig gelukkig ik hou persoonlijk niet van heftige blush
met heel veel glitters erdoorheen voor mij is dat meestal te opvallend maar dat ligt natuurlijk ook aan je huidskleur
wat ook een pluspunt is dat de glitters door heel de blush aanwezig is dus niet dat je er een keer met een kwast over heen gaat en alle glitters zijn weg
het kartonnetje waar de blush inzat zag er niet heel mooi uit het ziet er heel goedkoop uit maar dat maakt eigenlijk niet zoveel uit want je gooit het toch weg
maar de verpakkingen zijn nu veranderd in een matte zwarte verpakking het ziet er nu veel mooier uit en ook heel erg luxe de verpakking van de blush vind ik verder
prima er staat gewoon op vermeld wat het is welke ingredienten en de kleur
deze blush bevat ook een spiegel en een sponsje, als je de blush opteeld zit er een vakje waar het spiegeltje zit en het sponsje heel erg handig voor in je tas
het neemt namelijk niet veel ruimte in
de blush is 6 maanden houdbaar maar zelf let ik daar niet zo heel erg op, ik kijk zelf gewoon wanneer een product niet meer goed is sommige producten zijn voor de tijd
al helemaal vies of kapot dus daar kun je niet echt rekening mee houden!!!
ook zijn de make-up producten bij de action niet getest op dieren dat vind ik echt heel erg goed
de blush werkt heel erg fijn het brengt echt super makkelijk aan en het is een mooie kleur die goed pigment aanbrengt dus het is zuinig in gebruik
het is ook een grote blush van 7 gram en dat voor maar €0,99,-
dus als jij nog geen blush van de action hebt raad ik je ze zeker aan ze zijn super budget maar zeker heel erg goed

xoxo

2 opmerkingen:

  1. Ik heb de roswood-kleur, mijn lievelingsblush, goedkoop en fijn in gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de blush ook super fijn en zeker voor de prijs

      Verwijderen