zaterdag 8 februari 2014

review dagcreme action


Heey meiden ik heb vandaag een review
Ik heb een review over een dagcreme ik heb deze dagcreme gekocht bij de action voor €1,50
Het is pure et nature hydrating day cream normal and combined skin en het is van het merkje hegron
Er zit organic aloe vera & argan oil in natuurlijk nog wel meer ingrediënten
De verpakking zit er best wel leuk uit dus dat is een pluspunt

















Pure et nature hydraterende dagcreme met organic aloe vera en argan olie ondersteunt het natuurlijke evenwicht van de huid waardoor de huid er stralend uitziet
De uva/uvb filters helpen de huid te beschermen tegen zonlicht ik weet niet of dat echt zo is ik heb hem namelijk nog niet gebruikt in de zomer
Op de verpakking staat netjes vermeld welke producten erin zitten en je hebt er ook een nachtcreme van Alleen de producten zijn anders daar komt nog een apart review over
In een tube zit 75 ml en is 12 maanden houdbaar
De geur is lekker en als je het opbrengt trekt het vrij snel je huid in het is ook goed voor je huid ik heb zelf Best wel last van een schrale gevoelige huid
Ik kan er zelf prima tegen en de schrale plekjes verdwijnen wel een deel omdat de creme lekker vet is
Wat ook handig is dat het in een tube zit want anders zit je telkens met je handen in het potje en dat kan nu niet

pluspunten:
-mooie verpakking
-niet duur
-goed voor je huid

minpunten:
-heb ik eigenlijk niet

Dus zoek je een fijne dagcreme die niet duur is zal ik zeker deze eens proberen!!!

xoxo

4 opmerkingen:

  1. Goede review, jammer dat de foto's een beetje wazig zijn. Liefs, xlovelylife.blogspot.com

    Heel veel succes met je blog meid!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel voor je reactie,
      ik ga proberen betere foto's te maken
      X

      Verwijderen
  2. Ben het een aantal weken aan het proberen. En ik merk dat mijn huid er flink op achter uit is gegaan. Ik heb nog nooit zo een slechte reactie gekregen van een dagcreme. Puistjes en droge huidplekjes. Nu moet ik iets vinden wat het weer verbeterd. Geen aanrader dus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is minder!!! zelf krijg ik er geen puistjes van mijn huid is best wel droog en hij voedt mijn huid heel erg goed!!!

      Verwijderen