woensdag 12 februari 2014

leuke kapsels

ik vind het altijd leuk om met mijn haar bezig te zijn en het kan je hoofd echt veranderen op leuke en minder leuke manieren ik ga jullie vandaag kapsels laten zien die ik echt superleuk vind

1. vlecht
ik vind vlechten echt leuk het is net iets extra's aan je kapsel
photo edited for free at www.pizap.com

2. krullen
ik ben dom op krullen ik heb zelf slag dus ik kan heel makkelijk krullen maken en ben er echt verliefd op!!
photo edited for free at www.pizap.com

3. knot
een knot zit altijd super lekker en je hebt heel veel verschillende soorten
photo edited for free at www.pizap.com

4.staart
ik draag super vaak een staart en ben er dol op
photo edited for free at www.pizap.com

dit waren mijn favoriete kapsel hoe draag jij altijd je haar???

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten