zondag 9 februari 2014

3 favoriete Liedjes.

Hooi vandaag laat ik in een artikel mij 3 favoriete liedjes aan jullie horen.

het allereerste liedje is van Katy Perry ik heb haar altijd wel leuk gevonden haar muziek is leuk ze kan leuk zingen en de tekst is vaak leuk. Ook zijn haar clipjes erg leuk en ziet ze er altijd fantastisch uit. Dit liedje vindt ik super.


het tweede liedje is van Avril Lavigne normaal luister ik nooit naar haar muziek en toen kwam ik toevallig let me go tegen en ik vind het een leuk nummer het begint heel mooi rustig en dan wordt haar stem steeds heftiger ik vind het zelf een mooi nummer. In dit filmpje ziet ze er ook prachtig uit!!

dan al weer het laatste liedje en dit is een Nederlands talig liedje. Het is de titelsong van een film namelijk spijt. van Carry Slee ik ben zelf naar de film geweest. De film was heel erg mooi en daar hoort het liedje spijt bij ik vind het een mooi liedje mooi geschreven. En Fabienne en Brahim hebben het heel erg mooi gezongen. De officiƫle naam is( hou me vast spijt de titelsong)

                                       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten