woensdag 6 juli 2016

Zomerse badpakken

Heey vandaag heb ik voor jullie een nieuw artikel. De zomervakantie komt er weer aan. De meeste mensen gaan lekker zwemmen of zonnen. En tegenwoordig heb je heel veel lekke bikini's en badpakken. Ik ga drie leuke badpakken met jullie delen. De plaatjes komen van Google.



Tegenwoordig zijn de badpakken steeds leuker en vrouwelijker. Deze badpak vind ik heel erg leuk. De kleuren en het patroon zijn heel vrolijk. De badpak laat je lichaam mooi uitkomen.



Dit vind ik ook prachtig. Het is heel basis zwart en heeft een leuk accent, namelijk maar 1 bandje bij de schouder. Wat ik ook heel leuk vind is het doorzichtige stukje gaas bij de buik.



Dit printje vind ik ook leuk. Het badpak is heel vrouwelijk en heel erg leuk dat de zijkanten een stukje uitgesneden zijn. 

Wat is jou favoriete badpak? Liefs Michelle.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten