woensdag 29 juni 2016

Leuke bikini's

Heey vandaag heb ik voor jullie een nieuw artikel. De zomervakantie komt er weer aan. De meeste mensen gaan lekker zwemmen of zonnen. En tegenwoordig heb je heel veel lekke bikini's en badpakken. Ik ga drie leuke bikini's met jullie delen. De plaatjes komen van Google.



Dit vind ik een hele mooie bikini. De kleurtjes zijn heel mooi, en dit is heel mooi als je wat bruiner bent. De stof vind ik ook heel mooi. De stof is wat dikker, een beetje duikpak stof.



Dit soort bikini's draag ik zelf het liefst. Ik vind het fijn als een bikini niet te bloot is en meer bedekt. Deze bikini's hebben gewoon een normale top, maar aan de bovenkant zit er een flap overheen. 



Dit is ook een hele mooie bikini. De print is heel leuk en vrolijk. Het topje is aan de bovenkant wat hoger gesloten. Het is een halter top. Dit lijkt me in de zomer niet heel handig, omdat ik best wel snel bruin word. De achterkant van de top is ook heel mooi bewerkt.

Wat is jou favoriete bikini? Liefs Michelle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten