woensdag 15 juni 2016

Banenpannenkoek

Hoi allemaal vandaag heb ik voor jullie een receptje. Ik zag op internet steeds vaker bananenpannenkoekjes voorbij komen. Zelf ben ik heel erf fan van bananen en ik was heel erg benieuwd naar dit recept. Ik eet de laatste tijd gezonder, en ik sport meer. Dit recept is heel erg gezond, dus ik was heel erg benieuwd.



Wat heb je nodig?

  • 2 eieren
  • 1 banaan
  • 1 theelepel bakpoeder
Je moet de banaan prakken, omdat je anders klonten krijgt. Voeg de eieren er bij en voeg het bakpoeder toe. Mix het tot een geheel, zodat het wat luchtiger is. Dan is het tijd om dit gewoon te bakken, zoals een ei of een pannenkoek.

Ik vind het recept heel erg lekker. Je moet wel van banaan houden, want dat is vrij aanwezig. Het is ook een vullend recept, dus ideaal na het sporten of als een lekker tussendoortje. Ik vind het echt een aanrader! Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten