woensdag 1 juni 2016

Review Therme romance

Hoi allemaal ik heb vandaag voor jullie een review. Ik heb een tijdje geleden een parfum gekocht bij de Kruidvat. Het is de geur bulgarian rose body mist van Therme. Dit is de romance geur. Dit is een flesje van 60 ml en kost €3,99.


Dit is de verpakking en die vind ik er heel mooi uitzien! De verpakking van Therme vind ik altijd heel erg mooi. De kleuren passen perfect bij elkaar en het ziet er heel mooi uit. Dit is een splash vol energie, met een elegante en verleidelijke rozengeur.


Ook de verpakking ziet er weer fantastisch uit. De lay-out past heel erg bij mijn style. Ik ben zelf iemand die dol is op zoete, bloemige geuren. Ik vind de geur heel erg lekker ruiken, het ruikt heel erg bloemig, maar wel met een frisse geur er door. Ik vind dat de geur precies ruikt, zoals een luchtje van Dior. De optie van Therme is dan een stuk goedkoper. Dit is een geur die heel erg bij mij past en die ik zeker dagelijks zou dragen. De geur blijft ook gewoon een hele tijd hangen, en maakt je huid niet plakkerig. Ik raad dit product echt aan! Liefs Michelle.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten