woensdag 22 juni 2016

Lange nagels

Lange nagels is tegenwoordig echt een trend. Heel veel personen hebben lange nagels. Bij de een is het natuurlijk en bij de andere nep nagels. Ik kan zelf uren op internet kijken naar plaatjes van mensen met lange nagels. Ik vind dit zelf echt ontzettend mooi. Ik laat mijn nagels ook altijd lang groeien, omdat ik het er veel mooier uit vind zien. Ik heb geluk, want mijn nagels zijn best wel hard en breken niet heel snel. 



Dit plaatje kwam ik tegen op Google. Tegenwoordig heb je ook heel veel verschillende vormen. Ik vind het heerlijk om lange nagels te lakken. Ik vind zelf oval heel erg mooi en dat is ook wat ik heb. Almond vind ik ook mooi, maar moet niet te scherp worden. Wat is jullie favoriete vorm? Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten