woensdag 25 mei 2016

Review Cloud sunny beach

Hoi allemaal, Ik heb vandaag voor jullie een nieuw artikel. Ik heb weer een keer een review van een parfum voor jullie. Ik was pas bij de Action en kwam een hele leuke parfum tegen. Het is van Cloud en heet sunny beach. Er zit 100 ml in en kostte €1,69 wat super goedkoop is.


De verpakking vind ik er heel mooi uitzien. Het is heel strak wit met oranje en een beetje roomwit. Als ik de verpakking zie en de naam lees, vind ik het er uitzien als een duur merk parfum. 


De fles parfum zit voor 80% vol, dus dat is aardig wat. Als ik kijk naar de ingrediĆ«nten dan zie ik bovenaan alcohol, dus dat zit er vrij veel in. 


Dit is de flacon, deze ziet er wat minder luxe uit als de verpakking. Wat verwacht je anders voor dat kleine prijsje. De flacon zit er verder wel leuk uit. De dop is lekker opvallend oranje. Dit is een wat sterkere, zomerse geur. De geur komt me heel erg bekend van een duur luchtje. Ik kan er niet opkomen welke dit precies is, maar hij ruikt precies hetzelfde. De geur lijkt ook wel een beetje op een zonnebrand geur, en dat zijn vaak hele lekkere luchtjes. De geur blijft heel erg lang hangen, en ik vind het een hele lekkere geur. Ken jij deze parfum al? Ik vind het een aanrader. Liefs Michelle.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten