woensdag 20 juli 2016

Review Primark nagelriem olie

Hoi ik heb vandaag weer een review voor jullie. In mijn shoplog vertelde ik over de nagelriem olie van de Primark. Ik heb een nagelriem olie van Trind en deze vind ik heel fijn. Helaas begint dit product op te schieten, en het product vind ik vrij prijzig. Ik kwam bij de Primark een nagelriem olie tegen voor €1,50. Ik besloot het product mee te nemen om te testen. 


Zo ziet het flesje eruit. Ik vind het product er niet geweldig uitzien, maar ook niet lelijk. De verpakking is heel basic. Het product heeft een gele kleur en de dop is wit, wat ik persoonlijk wel heel mooi vind. Het is een grote verpakking van 10 ml en dat voor maar €1,50. 


Het product is gewoon doorzichtig op de nagels, en de nagels nemen het product redelijk snel op. Het voelt niet vettig aan, dus dat is echt een voordeel. Mijn nagelriemen zien er ook wat minder droog uit. De geur is redelijk subtiel. Het ruikt een beetje fris, zoetig. De geur is wel heel subtiel, dus je ruikt ook een beetje een nagellak geur. De geur van nagellak is gelukkig niet heel overheersend. Wat ik wel een nadeel vind, is de dop. De dop is heel plastic achtig wat ook logisch is voor het geld. Maar de dop bestaat uit meerdere delen en alles draait van elkaar af. Ik vind het een fijn product. Het is ook een fijne budget variant. 

Wat vind jij van dit product? Liefs Michelle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten