woensdag 13 juli 2016

Review go squeezy aardbei en watermeloen.

Hoi allemaal. Ik heb vandaag voor jullie een review. Ik kwam bij de Action een go squeezy klein busje tegen waar limonade inzit. Dit is tegenwoordig een trend geworden. Je neemt een flesje water mee, en een klein busje met limonade en je kunt het overal snel maken. Ik drink zelf altijd aangemaakte limonade, en vond het onnodig om een busje te kopen. In verhouding is dit namelijk een stuk duurder. Bij de Action kwam ik ze ook tegen en hier waren ze €0,99. Ik dacht voor dat geld kan ik er wel 1 uitproberen.


Zo ziet de verpakking eruit. Ik heb gekozen voor aardbei en watermeloen. Ik vind het altijd leuk om nieuwe smaken uit te proberen, maar ik vind vaak een grote fles te groot. Dus het is ideaal om te proberen. Ik vind dat het flesje er heel leuk uitziet. Het is heel simpel, maar wel heel erg vrolijk. Je kunt met 1 flesje 30 glazen limonade maken. Je vult je beker gewoon met water. In dit flesje moet je knijpen en dat is genoeg voor 1 glas limonade.


Ik heb het ook even klaar gemaakt, om met jullie te delen. Als ik na de ingrediënten kijk zit er niet veel bijzonders in. Er zit weinig vet en calorieën in, maar als ik kijk naar de andere benamingen wel weer wat meer suikers. Op de foto kunnen jullie de kleur zien met 1 spuitje. Ik vind het dan zelf veel en veel te zoet, dus ik heb er snel meer water bij gedaan. Ik vind het een lekkere smaak. Je proeft vooral de aardbei, maar het is iets zoeter door de watermeloen. Ik vind het een lekkere smaak, maar ik zou het niet snel opnieuw kopen. Ik koop liever een grotere, normale fles en neem het op die manier mee in mijn tas. Ik raad het product wel aan, om een smaak te kunnen proeven.

Ken jij dit product al? Liefs Michelle 


2 opmerkingen:

  1. Ik krijg heel erg last van gevoelige tanden als ik dit spul drink.
    Hoe kan dit toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar kan je dat online kopen ?

    BeantwoordenVerwijderen