dinsdag 26 juli 2016

Wat vind ik van #4 patches

Hoi allemaal. Ik heb vandaag voor jullie een nieuw wat vind ik van. Nummer 4 alweer. Tegenwoordig zie je steeds meer kledingstukken met patches. Ik ga de trend met jullie delen. Wat vind ik eigenlijk van de trend?



Dit is bijvoorbeeld een heel leuk spijkerjasje bedekt met patches. Patches zijn kleine plaatjes die vastzitten aan een kledingstuk. Ik vind het zelf een leuke trend, omdat het jasje iets stoerder wordt. Ik moet eerlijk zijn dat ik het nog nooit in het echt heb gezien, of zelf heb gepast. Ik vind het er wel heel leuk uitzien. Voor mij persoonlijk vind ik dit te heftig, te veel plaatjes en te druk. 


Dit komt ook veel vaker voor. Een leuke, stoere spijkerbroek bedekt met patches. Dit vind ik wel heel erg vet! Het is heel leuk met een grote, wijde trui. Ik denk dat je dit ook heel stoer kan combineren met een blouse een jasje en hakken. 

Ik vind het een hele leuke trend, en ik heb echt zin om de winkel iets te passen. Ik wil zeker gaan uitzoeken of deze trend iets voor mij is. Wat vind jij van deze trend? Liefs Michelle.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten