woensdag 27 juli 2016

Terugblik op mijn 1e artikel

Hoi allemaal. Vandaag ga ik iets heel erg leuks doen. Ik ga namelijk mijn aller eerste artikel met jullie bekijken. Ik vind dit best wel spannend, omdat ik mijn oudere artikelen eigenlijk nooit terug lees.



Zo ziet mijn 1e artikel eruit. In dit artikel ging ik mezelf voorstellen. Ik heb dit artikel online gezet op 15 januari 2014. 2014 al wat gaat de tijd snel. Als eerst die foto dat is echt te erg haha. Ik had een foto met mijn vogel die ik toen had. En ik had met oogpotlood een snor getekend. Opzich is het artikel verder wel leuk, alleen ik maakte toen nog niet echt een verhaal. Ik schreef vooral losse zinnen die geen verhaal vormde. Dit was een leuke terugblik. Ik ga binnenkort nog een oud artikel of video met jullie bekijken.

Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten