woensdag 2 maart 2016

Review Therme douche gel.

Hallo allemaal. Ik heb vandaag voor jullie een nieuw artikel. Dit keer heb ik een review van een product van Therme. Ik heb van mijn collega's wat cadeautjes gekregen, omdat ik geslaagd ben voor mijn opleiding. Mij lijkt het leuk om een shower gel van Therme te reviewen.


De verpakking vind ik er heel erg mooi uitzien. De verpakking is heel kleurrijk en heeft echt een koop uitstraling. Dit product heeft de geur Guarana, paranoten en papaya. De jungle beauty. Deze shower gel is overal te koop en de prijs weet ik niet. 


Er zit 200 ml in de verpakking. Het is een frisse en avontuurlijke geur. De geur doet mij echt denken aan een avontuurlijk uitstapje. Het is een wat sterkere geur en er zit niks zoet in. Normaal ben ik heel erg fan van bloemig, fris en zoet. Ik zal eerlijk zeggen als ik het zelf had moeten kopen, dan denk ik dat ik het nooit had gedaan. Maar ik gebruik de shower gel nu al een poosje en ik waardeer de geur steeds meer, en ik vind het zelfs best wel lekker ruiken. Therme vind ik wel een heel fijn merk, zeker als je een gevoelige huid hebt. De douche gel heeft een dunne groene gel structuur. Ik raad de producten van Therme aan. Wat is jou lievelingsgeur van Therme?? Liefs Michelle.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten