woensdag 24 februari 2016

Eetdagboek - what i eat on a day

Hallo allemaal, ik heb vandaag voor jullie een eet dagboek. Het leek mij leuk om een keer te delen wat ik ongeveer eet op een dag. Natuurlijk is het iedere dag verschillend, maar dit is gewoon van een dagje.



Mijn ontbijt is iedere dag hetzelfde. Ik eet altijd een sneetje met zwart witte hagelslag. Hierbij drink ik een kopje melk.


Mijn middag eten zijn twee bruine sneetjes. Ik eet tussen de middag eigenlijk altijd twee sneetjes brood. Wat ik erop heb is elke dag weer een grote verrassing. Dit keer had ik kaas met tomaat. Tussen de middag drink ik eigenlijk altijd een kop thee. 1 keer in de zoveel tijd neem ik een soepje. Ik nam een champignonsoepje. 


Rond 3 uur nam ik een plakje ontbijtkoek met limonade.


Het avond eten is ook elke dag verschillend. Dit keer aten we aardappelen, witte bonen en knollen. Het vlees was een gehaktbal en een schaaltje vla. Rond kwart over 8 drinken we altijd nog koffie. Ik ben vergeten hier een foto van te maken, maar ik drink dat altijd een beker limonade en een koekje.

Liefs Michelle




Geen opmerkingen:

Een reactie posten