woensdag 3 februari 2016

Review Esprit Urban Nature Women

Hallo allemaal. Vandaag heb ik voor jullie een artikel. Van mijn werk heb ik een cadeaubon gekregen van Ici Paris. Ik heb een aantal dingen uitgekozen. Ik heb alle dingen voor jullie getest en ga er een artikel over schrijven. Vandaag heb ik voor jullie een artikel over een parfum van Esprit. De parfum heet Urban Nature. Ik heb deze parfum al een keer eerder gehad. Ik heb besloten om deze overnieuw te kopen. Mij leek het leuk om er dit keer een artikel over te schrijven. De prijs is €14,94. Er zit 15 ml in.


Urban Nature is geïnspireerd op het dagelijkse leven. Esprit heeft met Urban Nature de juiste balans gevonden tussen het moderne stadsleven en de natuur. Het is een lekkere frisse geur. De geur heeft een frisse en bloemige geur. Dit is een geur wat lang blijft hangen. Het is ook een geur wat denk ik iedereen wel lekker vindt. Geurnoten: Top: appel, vioolblaadjes en zwarte bessen Hart: lelie van dalen, frangipani en Magnolia Basis: Amberhout, vanille en Muskus. Ik vind dat je vooral het frisse van de appel en vioolblaadjes ruikt. De lelie komt er ook in terug. De vanille en Muskus ruik ik niet, maar daar hou ik persoonlijk ook niet zo van.


Ik vind dit een hele lekkere geur. Zoek je een lekkere frisse, bloemige geur dan is dit iets voor jou. Wat vinden jullie van deze geur? Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten