woensdag 17 februari 2016

Review shower cream Only You

Hallo allemaal. Vandaag heb ik voor jullie een artikel. Van mijn werk heb ik een cadeaubon gekregen van Ici Paris. Ik heb een aantal dingen uitgekozen. Ik heb alle dingen voor jullie getest en ga er een artikel over schrijven. Vandaag heb ik voor jullie een artikel over de douchegel van Ici Paris. Ik heb er twee uitgekozen van het merk Only You. Ik kende het merk nog helemaal niet, dus ik was erg benieuwd.



Dit is de eerste geur die ik heb gekozen. De verpakking is erg klein en schattig. Dit zijn hele handige maten voor op reis. Er zit 75 ml in de verpakking. De geur is Jasmine en green tea en kost €1,95. De prijs vind ik wel vrij hoog en zeker voor de hoeveelheid, maar het is altijd leuk om te proberen. De geur vind ik heel erg lekker, het is een hele frisse geur. Je ruikt echt de twee geuren door elkaar heen. Je ruikt het frisse van de groene thee en het zoete van Jasmijn. De verpakking vind ik heel schattig, maar verder staat er geen ingrediĆ«nten op. De geur blijf je ook lang ruiken, dus dat vind ik wel echt een voordeel. 


Dit is de tweede geur die ik heb uitgekozen om te proberen. Dit is orchidee. Ik vond bij deze de kleur er leuk uitzien. Ik hou ook altijd wel van bloemige geuren. Het leek mij leuk om deze geur te proberen. Deze geur kost ook €1,95. Dit is een hele lichte bloemige geur. De geur is niet heel aanwezig, maar ruikt wel heel lekker. Dit vind ik wel een aanrader.

Ik vind de zeepjes heel erg fijn. Ik zou ze niet snel overnieuw kopen, puur omdat ik ze te duur vind. De geuren zijn wel heel erg lekker. Groene thee is een lekkere wat sterkere aanwezige geur. Orchidee is weer wat zachter van geur.
Wat vinden jullie van de zeepjes? Liefs Michelle.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten