woensdag 16 maart 2016

Review orchidee body lotion Only You.

Hallo allemaal. Vandaag heb ik voor jullie een artikel. Van mijn werk heb ik een cadeaubon gekregen van Ici Paris. Ik heb een aantal dingen uitgekozen. Ik heb alle dingen voor jullie getest en ga er een artikel over schrijven. Vandaag heb ik voor jullie een artikel over de bodylotion van Only you. 



Ik heb gekozen voor de geur orchidee. De prijs is €2,75. Ik gebruik de laatste tijd heel erg veel bodylotion, omdat mijn huid erg droog is. Daarom vond ik het leuk om weer een nieuwe uit te proberen. De verpakking vind ik er niet heel bijzonder uitzien. Het is simpel wit, met de paarse kleur van orchidee. De geur is heel erg lekker. De geur is niet te heftig en te zoet, maar heel zacht en toch wel een beetje zoet. De bodylotion bevat verzorgende en hydraterende bestanddelen. De huid wordt heerlijk zacht en voelt fris aan. De bodylotion voelt niet vet aan en maakt mijn huid lekker zacht. Ik vind dit wel echt een heel fijn product. Het droogt mijn huid niet uit terwijl er wel alcohol inzit. Ik vind dit een aanrader. Wat vinden jullie van het product? Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten