woensdag 30 maart 2016

Diy Lipscrub zonder honing

Ik was op het internet een beetje aan het zoeken naar een lipscrub die je zelf kan maken. In een heleboel recepten kwam ik honing tegen. Honing is heel erg goed voor je huid, maar wij gebruiken dit thuis nooit. Ik wou graag een goede lipscrub met dingen die ik wel in huis heb. Op internet kwam ik een recept tegen en deze wou ik graag met jullie delen.



Wat heb je nodig:
- Vaseline
- Olijfolie
- Suiker

De vaseline, suiker en olijfolie doe je in een schaaltje en meng je door elkaar. De hoeveelheid die je gebruikt ligt er aan hoeveel lipscrub je wilt maken. Ik heb een theelepel vaseline gebruikt, een theelepel suiker en een klein beetje olijfolie. Van dit mengsel smeer je een beetje op je lippen en je kan gaan scrubben. Zachte lippen zijn het resultaat. Daarna nog even insmeren met een lippen balsem. Simpel en goedkoop!

Wat vinden jullie van deze lipscrub? Liefs Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten