woensdag 23 maart 2016

Outfit of the day zwart en geel

Hoi allemaal. Ik heb voor jullie een nieuw artikel.  Ik heb weer een keer een outfit of the day. Ik vind het heerlijk om rokjes te dragen en dit keer combineer ik het met een blouse.


Dit is mijn complete outfit. Ik heb een mooie gele blouse gecombineerd met een simpel zwart rokje en een zwarte legging. Mijn blouse is van de Primark. Mijn rokje en legging zijn van de H&m.


Dit is mijn blouse van dichtbij, een hele mooie gele kleur. Ik was al een tijd op zoek naar een mooie gele blouse en ik vond deze. Wat ik ook heel leuk vind, is het veter effect aan de voorkant. Aan de onderkant loopt de stof ook mooi over elkaar heen. Een hele leuke blouse als je het mij vraagt!


Als accessoires heb ik mijn zwarte met zilveren armband om. Deze heb ik gekregen van mijn ouders en komt uit Maastricht. Mijn naam staat in dit armbandje geschreven. Dan heb ik een heel simpel maar leuke kralenbandje om van de Kruidvat. Ook heb ik altijd een elastiek om me pols als ik me haar vast wil doen. 

Wat vinden jullie van mijn nieuwe blouse?? Liefs Michelle. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten