woensdag 9 maart 2016

Review body scrub Watsons.

Hallo allemaal. Vandaag heb ik voor jullie een artikel. Van mijn werk heb ik een cadeaubon gekregen van Ici Paris. Ik heb een aantal dingen uitgekozen. Ik heb alle dingen voor jullie getest en ga er een artikel over schrijven. Vandaag heb ik voor jullie een artikel over de body scrub van Watsons. 



Dit is de body scrub in de geur aloe vera. In de tube zit 200 ml en de prijs is €3,95. Ik vind het product eerlijk gezegd vrij prijzig. De tube ziet er leuk uit en past ook bij de geur. Je mag de scrub 1 of 2 keer per week gebruiken op een natte huid. Ik breng het gewoon aan als een zeep en maak ronddraaiende bewegingen met het product. De structuur is heel fijn en het bevat kleine korrels. De geur ruikt heel erg lekker, het heeft een hele frisse geur. Het product is doorzichtig met kleine zoutkorrels. De geur blijft lang op je lichaam hangen wat ik heel erg lekker vind. De scrub maakt mijn huid goed zacht en heeft een fijne werking. Ik vind het zelf altijd fijn als het een milde, fijne structuur heeft. Wat vinden jullie van het product? Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten