woensdag 3 december 2014

Wat zit er in mijn make-up tasje.

Hoi vandaag ga ik jullie laten zien wat er in mijn make-up tasje zit. Dit zijn de producten die ik vaak meeneem naar school.


Dit is het make-up tasje. Ik vind het heel handig dat het tasje doorzichtig is, zodat je makkelijk kan zien wat er in zit.


Van Clarity zit er een body cream in, omdat ik elke dag een eind moet fietsen heb ik heel veel last van mijn huid. Mijn huid is heel droog.





Ook heb ik er een bodylotion inzitten ik heb heel veel mini's gekregen en op school gebruik ik het meer.



Ik heb twee spiegels mee, ik kan niet zonder spiegels haha.


Ik heb een handcrème bij me dit was een hele fijne crème helaas is die bijna op.



Dan heb ik elke dag klemmetjes en elastiekjes bij me.



Ik heb olie mee voor mijn haar.


Ik heb een lippen balsem bij me.


Voor de zekerheid heb ik altijd een mini nagelvijl mee.



En als laatst heb ik een lipstick mee dit verschilt per dag/periode. Ik hou heel erg van lipstick alleen ik durfde het nooit te dragen maar de laatste tijd draag ik het erg veel. Dit keer had ik een mooie roze kleur bij me.

Wat draag jij allemaal bij je? Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten