woensdag 26 november 2014

review Herbal Essenties conditioner.

Hoi ik heb vandaag voor jullie een review wij hebben een tijdje geleden kaartjes door de bus gekregen en wij konden producten van verschillende merken gratis krijgen ook deze producten van Herbal Essenties. Ik ken dit merk wel maar ik heb het nog nooit geprobeerd. De verpakking vind ik er heel mooi uitzien het ziet er heel luxe uit. En ik was heel benieuwd naar dit product.



Deze conditioner is speciaal voor droog haar dus ik was heel benieuwd hoe mijn haar hier op reageert. In deze conditioner zit honing dus dat is heel goed voor je haar het product ruikt heel lekker. De substantie is wat vetter, het trekt heel snel in je haar en als je het uitspoelt is je haar heel zacht en het blijft ook zacht. Ik ben heel blij met deze conditioner ik vind het heel fijn en het is goed voor droog haar! Liefs Michelle





Geen opmerkingen:

Een reactie posten