woensdag 5 november 2014

Review Bruistabletten Kruidvat.

Hoi ik heb vandaag voor jullie een artikel over de bruistabletten van de            Kruidvat. Deze heb ik een tijdje geleden gekocht om te testen voor mijn blog.
Ze waren toen in de aanbieding voor €1,- in een verpakking zitten er 10 het zorgt ervoor dat je voeten zijn verfrist en het moet ontspannend werken 


De verpakking ziet er leuk uit maar wel basic, Simpel roze met een duidelijke tekst. 


Op de achterkant staat goed uitgelegd hoe het werkt.


Dit is de bruistablet je doet het in een bak met lauw warm water en dan moet je 10 tot 15 minuten je voeten erin laten weken. Dit voelt heerlijk aan het is heel ontspannend en je voeten worden er heel zacht door. Ik vind dit een heel handig product nu de tijd komt van de winter en de koude dagen vergeet ik heel vaak om mijn voeten te verzorgen en dit is een super handige oplossing.

Ik vind het een super product het verzorgt je voeten goed en het is goedkoop.
Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten