woensdag 24 december 2014

3 herfstlooks.

Hoi ik ga vandaag met jullie drie leuke kerstlooks delen. Zelf vind ik het heel leuk om mijn make-up, haar, kleding lekker uitgebreid te doen en ik kan uren naar foto’s kijken en filmpjes hoe andere er uit zien. Ik ga mijn top 3 delen!



Deze outfit vind ik superleuk! Het is heel netjes en de kleuren zijn heel leuk op elkaar afgestemd, dit is een outfit die je altijd kan dragen maar voor kerst vind ik het heel netjes en dit is iets wat ik zeker aan zou doen.



Dit vind ik ook heel mooi het is een prachtige jurk. Dit is wel een outfit dat ik zelf niet zou dragen, omdat ik me er niet fijn in voel. Maar ik vind de kleuren heel mooi op elkaar afgestemd dat roze met zwart en glitters.



Dit is iets wat ik zelf wel zou dragen en wauw wat een mooie outfit! De jurk is prachtig goud met een mooie glitter en dan van onder rustig met zwart dit is mijn favoriet voor kerst!

Wat voor outfit draag jij met de feestdagen? Liefs Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten