maandag 22 december 2014

Leuke kerstkapsels

Hoi ik ga vandaag met jullie drie leuke kerstkapsels delen. Zelf vind ik het heel leuk om mijn make-up, haar, kleding lekker uitgebreid te doen en ik kan uren naar foto’s kijken en filmpjes hoe andere er uit zien. Ik ga mijn top 3 delen!



Dit is de eerste deze vind ik onwijs schattig en vooral heel leuk bij de jongere meiden, als je wat ouder bent is het ook heel leuk zonder de frutsels maar dit is gewoon een simpele donut knot en het is heel leuk versierd met oogjes en takjes. Hoe ontzettend lief is dit?




Dan krullen dit blijft altijd mijn favoriet ik vind krullen zo mooi luxe staan.




En als laatste heb ik gekozen voor een hele mooie knot dit vind ik heel mooi staan, je hebt op een hele mooie sierlijke manier al je haar uit je gezicht.

Dit was mijn artikel ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik heb de foto’s van internet. Wat is jullie favoriete kapsel? Liefs Michelle





Geen opmerkingen:

Een reactie posten