dinsdag 23 december 2014

3 herfst make-up looks

Hoi ik ga vandaag met jullie drie leuke kerstlooks delen. Zelf vind ik het heel leuk om mijn make-up, haar, kleding lekker uitgebreid te doen en ik kan uren naar foto’s kijken en filmpjes hoe andere er uit zien. Ik ga mijn top 3 delen!



Ik vind het heel leuk, omdat je met de feestdagen je make-up heftiger kan doen en dit is een voorbeeld wat ik super mooi vind maar wat ik normaal niet zo snel zou dragen. Het is een mooie donkere look met glitters en een mooie zwarte wing.


 


Dit is vind ik ook heel erg mooi het is heel strak aangezet met groen en het oog is heel sprekend.


De laatste is heel glitterig maar wel heel feestelijk en dit vind ik enorm leuk.

Dit was mijn artikel ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik heb de foto’s van internet. Wat is jullie favoriete kapsel? Liefs Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten