woensdag 4 februari 2015

Review make-up kwast Kruidvat.

Hi! ik heb vandaag voor jullie een nieuw artikel en dit keer is het een review. Ik was laatst bij de Kruidvat aan het neuzen en kwam een hele mooie kwast tegen. Dit is van het merk Beauty Essentials en zo ver ik weet alleen te koop bij de Kruidvat en Trekpleister. Het is een volle, roze kwast en bedoeld voor poeder, blush, bronzer. Zelf vind ik het een fijne kwast voor poeder en blush


De kwast is heel mooi afgewerkt en van stevig materiaal. De haren hebben een stevige vorm, maar het voelt wel zacht. De kwast is fijn in gebruik het is makkelijk om te gebruiken voor je poeder en de kwast heeft een goede grip. De kwast ligt dus lekker in je hand. Ik had nog nooit een kwast bij de Kruidvat gekocht, omdat ik twijfelde of ze fijn waren en ik zag ze nu liggen voor €1,50 dus ik heb besloten om er 1 te testen voor jullie! Er zijn veel verschillende kwasten te koop en ook in verschillende kleuren, zelf vind ik dit roze helemaal te gek. Ik vind het een hele fijne kwast goed stevig en zacht en gemakkelijk in gebruik. Ik raad de kwasten van de Kruidvat aan!

Hebben jullie de kwasten van de Kruidvat al getest? 

Liefs Michelle.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten