woensdag 11 februari 2015

Review masker Peel-off masker Freeman.

Hoi allemaal vandaag heb ik voor jullie een nieuw artikel en dit keer ga ik een gezichtsmasker reviewen. Bij de Kruidvat heb ik een masker gekocht feeling beautiful Freeman. Ik heb het masker gekozen met granaatappel dit is een peel-off masker dit betekend dat het opdroogt en dat je het zo van je gezicht kan aftrekken. Dit masker is geschikt voor alle huidtypen en kost €3,50.


De verpakking ziet er mooi uit, leuk roze en mooi met fruit uitgebeeld. De geur van het masker vind ik lekker het is wel een hele zoete geur. Het masker is moeilijk aan te brengen op je gezicht, omdat het een plakkerige substantie is persoonlijk ben ik hier niet dol op. Het masker moet je 5-10 minuten laten intrekken tot het opgedroogd is. Het masker kreeg ik moeilijk van mijn gezicht af ik had een dun laagje aangebracht en het droogde niet goed op. Het afhalen was redelijk pijnlijk ik heb wel een gevoelige huid dus ik vond het masker niet heel erg fijn. De dagen erna voelde met uit nog steeds plakkerig aan, ondanks ik het goed had schoongemaakt en gereinigd. Ik ben zelf niet heel tevreden over dit masker. Wat vinden jullie van dit masker? Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten