donderdag 5 februari 2015

New in.

Hi! Zoals jullie in het artikel van gisteren konden lezen ben ik lekker wezen neuzen bij de Kruidvat en daar kwam ik 2 hele leuke dingen tegen voor in me kamer en ik heb besloten om het mee te nemen. Het lijkt mij leek om dit met jullie te delen. Het zijn twee beeldjes en hoe kan het ook anders het zijn uiltjes.



Dit zijn de beeldjes. Cute zijn ze hé? Ik vind ze geweldig ze zijn heel mooi afgewerkt en er zit een mooie gloed overheen. Aan de bovenkant kan je er een kaarsje in doen en ik heb gekozen voor Rode opvallende kaarsjes.


Deze zijn te koop bij de Kruidvat en ze hebben verschillende soorten vogels, uiltjes en konijnen. Ik ben er helemaal verliefd op en ze krijgen een mooi plekje in mijn kamer! Ze zijn €1,- per stuk.

Liefs Michelle.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten