woensdag 28 januari 2015

Mijn blog doelen voor 2015.

Hi! het is nu al bijna eind januari en ik zag een aantal artikelen voorbij komen met blog doelen voor 2015. Dit leek mij een super idee, omdat mijn blog wat meer wordt bekeken en ik er meer plezier in heb.

mijn blog doelen voor 2015


  • Mijn doelen:
  • Elke zaterdag een video online.
  • Elke woensdag een artikel online.
  • 500 abonnees op youtube.
  • 20.000 bezoekers.
  • Lay-out van youtube, blog, eindkaart, banner aanpassen.
  • video's beter bewerken.
Dit waren mijn doelen op dit moment. Ik wil actiever op youtube en mijn blog zijn, omdat dit voor mij echt een hobby is geworden wat ik met heel veel plezier doe. Het liefst wil ik vaker een artikel plaatsen en vaker een video en dit ga ik ook zeker proberen! Helaas heb ik het wel ontzettend druk met school heel veel toetsen en huiswerk, op dit moment krijg ik er ook een stage bij waar ik een hoop voor moet doen maar ik wil graag zoveel mogelijk tijd steken in mijn kanaal en mijn blog.

Liefs Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten