woensdag 7 januari 2015

Goede voornemens 2015!

Het is weer zover het is 2015 en dat betekend dat bijna iedereen weer begint met goede voornemens. Normaal doe ik er zelf niet aan maar het lijkt me leuk om het nu wel een keer te doen en dit te delen op mijn blog.



Bij de meeste mensen is het denk ik afvallen. Mijn voornemen heeft daar mee te maken ik wil niet afvallen, want mijn gewicht is goed maar ik wil wel graag meer gaan sporten, omdat ik het super vind om te doen en, zodat ik lekker fit ben. Ook wil ik een bakje bij gaan houden en als ik iets leuks ga doen of iets leuks heb meegemaakt dan schrijf ik dat briefje en dat stop ik in het bakje ook wil ik er wat briefjes bij doen met het gene wat ik wil bereiken. Dit vind ik voor mezelf leuk en zo kan ik terugkijken na de leuke dingen als ik het bijvoorbeeld moeilijk heb. En mijn grootste voornemen is om te genieten ik merk nu weleens aan mezelf als ik het druk heb of er gebeurd iets met me dat ik snel down ben. Dit zijn mijn voornemens van 2015. Wat zijn jou voornemens?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten