woensdag 21 januari 2015

Wat vind ik van #2 choker.

Hoi ik heb vandaag voor jullie weer een wat vind ik van. Dit keer ga ik het weer over een trend doen deze is er al wel een tijdje en ik heb er een tijdje geleden 1 gekocht bij de Primark weten jullie waar ik het over heb? Ja, een choker.



Mijn choker lijkt heel erg op deze een hele subtiele maar ik vind het heel erg leuk. Ik was bij de Primark en kwam deze toevallig tegen voor €2,- en ik wou weleens kijken of dit bij mij past. Een choker past niet bij iedereen maar het is ook niet wat iedereen leuk vindt, heb je een korte nek dan vind ik het niet zo leuk staan. Zelf heb ik een lange nek en vind het leuk alleen ik moet wel wennen het is wel anders dan ik normaal draag maar het past wel bij me. Ik vind de subtiele choker leuk die heftige niet. Wat vind jij van de choker?

Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten