woensdag 1 maart 2017

Review Bruno Banani Pure Woman

Hoi allemaal. Ik heb vandaag voor jullie een review. Ik heb een tijd geleden in een video wat producten laten zien van Ici Paris. Ik heb de producten een hele tijd gebruikt en ik ga dit met jullie delen in een artikel.



Dit is de parfum die ik heb gekocht en getest voor jullie. Dit is de geur pure woman van Bruno Banani. Ik vind het uiterlijk mooi. De verpakking ziet er heel mooi en clean uit. Ik vind het ook leuk dat de verpakking een beetje schuin loopt, dit geeft echt een heel leuk detail. In de flacon zit 20ml, dus dat is een leuke hoeveelheid. De parfum kost €16,56.


Zo ziet de flacon eruit. Ik vind het er echt heel erg mooi uitzien! De vormen vind ik heel mooi en niet standaard. De flacon is een beetje rood/roze van kleur. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de kleur er op de site anders uitziet, dan in het echt. Zoals je op de foto kan zien oogt het iets meer naar rood. Op de site van Ici Paris is het wat meer roze. 


Bruno Banani Pure Woman Eau de Toilette is een flirterige geur. De topnoot bestaat uit zachte fresia, zwarte bessen en groene mandarijn. De hartnoot wordt gevormd door fragiele cyclaam en weelderige pioen, die in perfecte harmonie zijn met de exotische mangonoot. Het parfum laat een geur van vanille en amber achter. Ik vind het echt een hele zachte frisse geur. De geur is ook een beetje zoet door de mango en amber. Ik vind de combinatie van de verschillende geuren heel erg lekker. Het is een geur die de meeste mensen wel lekker vinden. Ik ruik vooral het zoete van de mango en het zachte/frisse van de fresia. De geur blijf je ook lang ruiken, dus dat is zeker een aanrader. Ik vind dit echt een hele lekkere geur en zeker een aanrader! Ken jij deze geur al? Liefs Michelle.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten