woensdag 15 maart 2017

Review shower cream Only You

Hoi allemaal. Ik heb vandaag voor jullie een review. Ik heb een tijd geleden in een video wat producten laten zien van Ici Paris. Ik heb de producten een hele tijd gebruikt en ik ga dit met jullie delen in een artikel.


Dit keer deel ik deze shower cream met jullie. Ik heb drie verschillende geuren gekocht. Het zijn hele mooie kleuren en lekkere frisse en zoete geuren. De shower cream kost per stuk €2,97 wat ik persoonlijk vrij duur vind. In één flacon zit 75 ml. Ze zijn van het merk Only You.


Dit is de eerste geur. Dit is de geur poppy & lilly. De verpakking ziet er leuk uit , mooie felle kleur met een zwarte dop. Dit is een lekkere zachte geur, maar wel een zoete geur. Je ruikt vooral het zoete van de Lelie en een beetje een rozige geur er door. De shower cream maakt je huid goed schoen en het is een lekkere geur. 


Dit is de geur freesia & tangerine. De verpakking is heel mooi paars. Ik vind de kleuren heel schattig. Ik vind het ook een handig formaat, het neemt niet teveel ruimte in beslag. Dit is ook een hele lekkere geur. Bij deze ruik ik vooral het bloemige van de freesia. Dit zorgt ervoor dat de geur heel zacht is, maar wel zoet. 


Dit is de derde geur groene thee met aloë Vera. Bij deze geur ruik je eigenlijk alleen maar de groene thee. Ik vind dit ook een lekkere geur, maar deze is wel iets sterker als de andere geuren. Ik denk dat het lekkerder was geweest als je de aloë Vera iets meer had geroken. Dan was de groene thee iets minder hard.

Ik vind de shower cream alle drie heel erg fijn en ze ruiken allemaal erg lekker. Ik vind alleen de prijs wel iets aan de hoge kant, vooral omdat het maar 75ml is. Ken jij deze geuren al? Ik vind persoonlijk de poppy & lilly het lekkerst! Liefs Michelle.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten