woensdag 22 februari 2017

Review Colors pink Benetton

Hoi allemaal. Ik heb vandaag voor jullie een review. Ik heb een tijd geleden in een video wat producten laten zien van Ici Paris. Ik heb de producten een hele tijd gebruikt en ik ga dit met jullie delen in een artikel.


Dit is het geurtje die ik met jullie ga delen. Het is een parfum van het merk Benetton. De parfum heet colors pink. De verpakking vind ik er leuk uitzien roze met een goud accent. De parfum bevat 30ml wat een mooie hoeveelheid is. Ook gemakkelijk om mee te nemen in je tas. De parfum kost €14,36 dus dat is ook nog een leuke prijsje.


Zo ziet de flacon er zelf uit. Het ziet er leuk uit, maar niet heel speciaal vind ik zelf. De flacon is zelf roze, en het logo van Benetton staat er vrij groot op. De Geurnoten:Een vrolijke bloemen - fruitige compositie die opent met aroma's van bergamot, mandarijn en passievrucht. Het hart van roos, jasmijn en oranjebloesem voorafgaat aan de basis van bossen, patchouli, amber, vanille en musk. Ik ruik vooral een vrij zware bloemengeur vooral een combinatie van roos en oranjebloesem. In de parfum zit wel vrij veel alcohol, dus het moet wel even vervliegen voordat je de geurnoten ruikt. In het begin ruik je echt alleen, maar een zware alcohol geur. Na een paar minuten is dat wel wat meer weg getrokken. Ik vind het zelf een lekkere geur, maar niet een geur die ik elke dag op zou kunnen. Ik vind het zelf meer een avondgeur.

Eindconclusie:
Ik vind de verpakking er leuk uitzien, maar niet heel speciaal. Het is een handig formaat die je gemakkelijk mee kan nemen in je tas. De geur is lekker, ruikt erg bloemig en het is wel echt een zware geur. In het begin ruik je vooral alcohol en na een paar minuten komt de echt geur naar voren. Ik zou dit dus vooral dragen als avondgeur. Wat vind jij van deze parfum? Liefs Michelle.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten