zondag 19 februari 2017

Ik ben terug!

Lieve mensen ik ben eindelijk weer terug.


Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben is er al een tijdje geen artikel online geweest. Ook heb ik een paar weken geen video geüpload. Ik had helemaal geen inspiratie en ik wist niet wat ik leuk vond om te doen qua Youtube. En ik heb altijd gezegd dat ik dit wil doen, omdat ik het leuk vind. Ik wil niet uploaden, omdat ik dit heb beloofd. Ik wil trots kunnen zijn op mijn video en/of artikel. Ik wil kunnen zien dat ik groei en vooruit ga. Ik wil namelijk professioneler worden vooral in mijn video's. Daarom had ik voor mezelf besloten om even een pauze te nemen en na te denken wat ik nou zo leuk vind. Ik ben weer helemaal terug en heb een aantal leuke ideeën. Op mijn Youtube kanaal staan al weer twee nieuwe video's. Vanaf nu weer elke woensdag een artikel en elke zaterdag een video. Liefs Michelle 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten