woensdag 7 december 2016

Wat vind ik van chocolade en zeezout?

Sinterklaas is weer voorbij en de kerst komt er al weer aan. Ik heb op mijn werk een chocolade letter gekregen met een bijzondere smaak. De smaak komt steeds vaker voorbij. Het lijkt mij heel erg leuk om deze te delen in een artikel. Mijn chocolade letter komt van de Hema. Ze hebben bij de Hema ook kerst eitjes met deze smaak, vandaar dat ik het nu nog met jullie deel.


Dit is de chocolade letter. Het is de smaak karamel met zeezout. Je hoort steeds vaker dingen over zeezout. Ik heb weleens eerder een reep op met zeezout en die vond ik niet lekker. Ik was heel erg benieuwd naar deze smaak. Ik hou zelf wel van karamel, en een stukje chocolade vind ik ook lekker. De chocolade letter kost €1,50 en bevat 135 gram. De chocolade letter bevat melkchocolade, 10% karamel, en o,2% zeezout. De chocolade vind ik best wel lekker. Je moet er niet teveel van eten, anders ga je het tegen eten. Ik proef de karamel heel lichtjes en de zeezout is wat meer aanwezig. Toch vind ik de chocolade niet heel erg zout, maar meer zoetig. Ik vind het wel een aanrader! Wat vind jij van deze combinatie? 

1 opmerking: