woensdag 30 november 2016

Outfit of the day

Hallo allemaal, het lijkt me leuk om weer een keer een outfit met jullie te delen.



Dit is mijn outfit. Ik heb een heel leuk blouse aan van de Primark. De blouse is zwart met witte stippen. Mijn broek is grijs en deze komt ook van de Primark.


Zo ziet de blouse er van dichtbij uit. De mouwen zijn driekwart. Bij de schouders is het zwart met kant. De ketting die ik om heb is heel klein en subtiel. De ketting is goud, met een heel klein goud stukje. 





Me schoenen vind ik heel erg leuk. De schoenen zijn heel erg simpel zwart. Het zijn gewoon hele simpele laarsjes, maar daarom vind ik ze zo leuk. Ik heb ze gekocht bij de Terstal. De laarsjes kun je overal bij combineren.


Als laatst heb ik nog twee armbanden om. De eerste is een parel armbandje en deze is zwart. Het tweede armbandje heb ik gekregen van mijn ouders. Dit is een zwart bandje met zilver. In het zilver staat mijn naam. De combinatie van de sieraden vind ik heel erg leuk!

Wat vinden jullie van mijn outfit? Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten