woensdag 23 november 2016

Bananenflapjes bakken.

Ik ben zelf ontzettend dol op eten met bananen. Ik zie de laatste tijd heel veel recepten voorbij komen met bananen. Ik denk dat iedereen ondertussen de bananenpannenkoeken wel kent. Ik kwam op internet bananenflappen tegen. Ik wou dit ontzettend graag proberen, om te kijken of het lekker is.


Wat heb je nodig voor 4 personen?

  • 4 plakjes bladerdeeg
  • 1 banaan
  • 4 eetlepels pasta.

Je moet de bladerdeeg laten ontdooien. De banaan verdeel je in 4 gelijke stukken. Je legt de banaan op de bladerdeeg en je doet er een eetlepel pasta op. Dit is zo ontzettend lekker. Dit is trouwens niet mijn recept, maar van Pauline.



De flapjes maak je dicht als een soort van envelop. Dit doe je voor ongeveer 15 tot 20 minuten in de oven. Daarna is het tijd om lekker te eten. Dit recept is echt een aanrader! Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten