woensdag 14 december 2016

Winter tag

Hoi allemaal. Ik kwam op internet een tag tegen met allerlei vragen over de winter. Het lijkt mij leuk om deze vragen te beantwoorden in een artikel. Het zijn vragen die te maken hebben met de winter en de feestdagen. Lezen jullie gezellig mee? Laten we maar snel beginnen.

wintertag




1.  Wat is je favoriete winterse nagellak?
Ik heb niet 1 speciaal lakje van een merk. Ik vind het heel leuk om tijdens de winter bruine tinten te dragen. Een mooie lichte nude kleur. Dit staat leuk bij elke outfit, en ik vind het heel erg mooi tijdens de winter.

2. Wat is je favoriete lip product tijdens de winter?
Ik ben met lip producten eigenlijk heel erg saai. Ik draag altijd een lichte nude kleur. Of ik draag gewoon een transparante balsem puur voor verzorging.

3. Wat is je meest gedragen kledingstuk in de winter?
Ik ben met kleding altijd best divers. Ik vind het leuk om verschillende dingen te dragen. Als het koud is vind ik het lekker om een vest of een trui te dragen. IK heb meerdere dingen die favoriet zijn. Deze blouse met stippen is ook echt een favoriet en draag ik heel erg graag!



4.  Wat is je meest gedragen winterse accessoire?
Ik denk een sjaal en handschoenen. Ik ben altijd al vroeg de deur uit voor mijn werk. Ik moet altijd een stuk fietsen, en ik ben echt iemand die het snel koud heeft. Ik kan niet zonder mijn sjaal en handschoenen haha.

5. Wat is je favoriete winterse kaars.
Ik moet eerlijk zeggen dat wij bijna nooit een kaars aan hebben staan. Wij hebben kaarsen meestal gewoon als decoratie staan. Ik hou ook niet heel erg van al die winterse geuren. Ik ben meer van zoete geuren. Ik vind bijvoorbeeld rood fruit een hele lekkere geur.

6. Wat is je favoriete winterse drankje?
Dat is voor mij chocomel. Heerlijk!

chocolate

7. Favoriete vakantie eten/traktatie?
Voor mij zijn dat de oliebollen. Ik krijg dan altijd echt een gevoel dat het jaar bijna voorbij is. 

8. Wat is je favoriete kerst decoratie?
Ik vind eigenlijk alles leuk van de kerst. Je huis is dan altijd zo gezellig met lampjes en alle versiering. Ik heb zelf een ijsbeer die licht kan geven. En die is heel erg cute!


9. Wat zijn je plannen voor de vakantie dit jaar?
Ik heb nog niet heel veel plannen, omdat ik bijna elke dag moet werken. Maar met de echte feestdagen ben ik vrij. Ik ga dan gewoon leuke dingen doen met mijn familie.

Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten