woensdag 1 oktober 2014

Wat vind ik van #1 fluffy vesten

het begint weer koud te worden de herfst komt er aan. En we hebben een nieuwe trend en mij lijkt het leuk om deze trend met jullie te delen en ik geef mijn mening erover. Dit keer is het de fluffy vest.


Ik vind dit echt geweldig! Het ziet er zo leuk uit en het zit echt heerlijk. Ik heb zelf een fluffy vest en deze lijkt heel erg op de foto mijne komt van de Primark en dit zit echt heerlijk. Super warm.


Dit vind ik ook onwijs leuk dit zag ik deze zomer bij de New Yorker hangen en ik was op slag verliefd maar besloot om er nog even mee te wachten omdat, het nog heerlijk weer was. Maar zoiets wil ik nog graag in me kast hebben.



Deze vindt ik ook heel leuk. Lekker veilig mooi zwart en past overal blij.
Persoonlijk hou ik heel erg van fluffy vesten. Wat vinden jullie ervan?

Liefs Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten