woensdag 29 oktober 2014

Live your life

Zoals jullie weten ben ik zelf heel erg verlegen geweest en vond ik het heel moeilijk om voor mezelf op te komen. In een video ga ik hier nog een keer uitgebreid over vertellen maar ik kwam een quote tegen. En vaak vind ik de teksten heel inspirerend en dan vind ik het leuk om daar over te schrijven.

Live your life

Ik liet me altijd alles vertellen hoe ik alles moest doen, met samenwerken lieten mensen mij altijd alles doen en dit vond ik vreselijk maar ik durfde er niks van te zeggen . Ik heb vaardigheidstraining gevolgd en dit heeft me enorm geholpen. Verder informatie vertel ik in een video maar ik wil iedereen zeggen live your live. Geniet nu het kan en laat je niet zeggen wat je moet doen. 
Liefs Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten