woensdag 24 september 2014

Hoe ben ik begonnen met mijn blog?

Hoi het lijkt mij leuk om een artikel te schrijven hoe ik ben begonnen met mijn blog! Het kwam eigenlijk zo ik maakte al een tijdje video's op Jazzmijn1 en ik wou heel graag een blog maar had er geen tijd voor (In het begin wou ik elke dag een artikel plaatsen)En toen zag ik een oproepje bij een meisje die ik op Youtube volgde dat ze graag een blog samen met iemand wou delen omdat, ze het niet alleen kon en dit was de perfecte oplossing voor mij! Ik keek het filmpje en liet een reactie achter en ik werd uitgekozen en was daar superblij mee daar heb ik leren bloggen en ik vond het heel leuk! Ik denk dat ik ongeveer een half jaar samen met haar een blog heb gedeeld en toen heb ik nooit meer iets van haar gehoord ze heeft nooit meer een artikel geplaatst en toen besloot ik mijn eigen blog te starten omdat, ik toch al in mijn eentje aan het bloggen was. Ik heb zelf verschillende namen gehad voor mijn blog en in het begin ben ik ook weer heel vaak gestopt omdat, ik het niet vol kon houden. Maar elke keer mistte ik het bloggen enorm ik vind het heel leuk om mijn mening te delen, en ik hou van schrijven. Toen heb ik besloten om mijn blog nog 1 keer op te pakken en als het dan niet zou lukken dan was het gewoon klaar! Dus zo gezegd zo gedaan ik begon weer met xbeautybyjazzmijn1 en besloot om verplicht 1 artikel per week online te zetten zodat het voor mezelf leuk blijft en op deze manier kan ik ook goed vooruit werken. Ik vind het bloggen onwijs leuk en dit is voor mezelf haalbaar ik ben nu vanaf 15 januari aan het bloggen en ik heb de afgelopen tijd ook al veel samengewerkt wat ik onwijs leuk vindt om te doen. In de vakantie heb ik een hele poos 3 keer per week een artikel online gezet en dat was haalbaar als ik goed vooruit werk en nu heb ik het weer terug gezet naar 1 keer per week omdat, ik nu weer heel veel moet werken en weer naar school ga!

Dit was mijn artikel. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Kus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten