woensdag 23 april 2014

the fairytale tag

vandaag ga ik the fairytale tag doen. Zelf ben ik niet de grootste fan van disney maar ik hou er wel van en de vragen vindt ik heel erg leuk.





Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
ik vind het heerlijk om buiten te zijn vooral in de zomer als het lekker weer is. Dan ben ik veel buiten te vinden lekker om de trampoline

De Wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Ik geloof mensen niet heel snel, ik merk aan mensen heel snel of ze liegen of niet. Zelf vindt ik dit een fijne eigenschap.

De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?
Wij zijn thuis met twee kinderen ik heb nog een broer hij is 18 jaar. Wij kunnen erg goed met elkaar opschieten!!

Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht?
Gemiddeld slaap ik per dag 8 uur doordeweeks ben ik vaak moe van school en ga dan op een normale tijd slapen.

Belle en de Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Ik vind het belangrijk dat een persoon eerlijk is, zijn eigen foute kan toegeven en daar ook aan wil werken en ik vind het belangrijk dat een persoon positief in het leven staat.

De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
Leugenaars vindt ik verschrikkelijk mensen die altijd hun zin willen hebben bahbah hier kan ik echt niet tegen. En wat ik ook verschrikkelijk vindt eigendunk dat mensen zichzelf helemaal geweldig vinden VERSCHRIKKELIJK

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?
Ik weet niet zoveel van planten maar we hebben meestal wel een roos of tulp in huis staan en we hebben vetplanten

De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?
Ik heb 1 huisdier en dat is een superlief konijntje haar naam is Nijntje en ze is nu 3 jaar.

Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?
Dit vindt ik een hele moeilijke vraag ik ben nog erg jong 16 jaar en de meeste mensen op deze leeftijd hebben verschillende dingen aan te merken aan hun lichaam en zo ben ik (helaas) ook. maar ik begin mezelf nu meer te accepteren zoals ik ben en dit heb ik geleerd bij trainingen 

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.
Ik ben heel erg verlegen en vindt het heel moeilijk om voor mezelf op te komen. Ik liet me altijd meeslepen met andere omdat ik geen nee durfte te zeggen maar dit gaat gelukkig steeds beter :)

Pinokkio: Wat is je grootste wens
Mijn allergrootste wens heeft te maken met mijn gezondheid zoals de meeste van jullie denk ik wel weten ben ik (chronisch) ziek en ik wil dolgraag dat dit over gaat en dat ik niet elke keer meer naar het ziekenhuis hoef!! En ik wil dit jaar graag slagen zodat ik aan me opleiding kan gaan beginnen.

Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Ik vertrouw mensen niet heel snel, Ik ben wel vaker gekwetst door mensen en dat zorgt er misschien ook wel voor dat ik verlegen ben en beetje onzeker en daarom vindt ik het moeilijk om meteen me geheimen te vertellen tegen andere mensen en dat doe ik dus ook niet meteen.

Peter pan: Wat is je (mentale) leeftijd?
Dat vindt ik moeilijk om over mezelf te zeggen maar heel veel vriendinnen vinden mij al heel erg volwassen en dat ik goed met zaken om ga en veel verantwoordelijkheid bij me draag dus ik vindt me leeftijd wel ouder dan 16!! maar dat komt ook door me oppasbaantje ik pas op 4 kleine kindjes en daar leer je heel veel van

De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Voor mij zijn dat foto's van vroeger dit vindt ik altijd heel leuk om terug te zien

Golden Mary & Pitch: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?
Ik ben iemand die hard werkt ik wil mijn doelen graag halen

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Ik hou wel van feestjes maar het past niet heel erg bij mij omdat ik een heel rustig type ben maar ik vind het wel heel leuk

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om kleding?
Ja heel veel, ik vind het super om met kleding bezig te zijn en ik wil ook in een kledingwinkel gaan werken.

Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?
Ja ik vind mezelf wel dapper/moedig ik heb het niet altijd even makkelijk gehad door me ziekte en ik wil niet opscheppen of zielig doen maar ik heb me er altijd goed door heen geslagen.

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?

Ja ik ben heel gevoelig iemand hoeft tegen mij maar iets kleins te zeggen wat eigenlijk gewoon een grapje is en dat blijft bij mij dan heel de tijd in mijn hoofd spoken en ik voel me dan meestal niet fijn.


Dit was de tag alweer!! Gaan jullie de tag ook doen?? xx Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten