woensdag 30 april 2014

Find beauty in the small things

beauty | via Facebook


Ik zag deze foto op weheartit en de tekst gaf me veel inspiratie en het leek mij leuk om hier een artikel over te schrijven!! Vind schoonheid in de kleine dingen, Ik hoor vaak van mensen '' dit is lelijk aan mij,
awh bah ik zie er niet uit en ga zo maar door'' Zelf ben ik ook iemand die snel dingen daarover zegt.
Pas had ik het er nog over met mensen op school en toen zij de docent tegen ons maar kijk naar de dingen die prachtig zijn bij jou bijvoorbeeld mijn ogen zijn blauw. De kleur waar heel veel mensen jaloers op zijn en een moord voor doen!! En dat was iets wat mij inspireerde en toen ik deze foto zag dacht ik meteen weer terug aan dit gesprek. Wees blij met jezelf niemand is perfect en je kunt altijd je negatieve dingen over jezelf zeggen of over jou laten zeggen maar bekijk het positief je bent goed zoals je bent!!! Dit is een ander artikel dan normaal maar het lijkt mij leuk om meer verschillende dingen te gaan schrijven.  

xx  
                                                                                                                                  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten